Čištění koberců v hotelu, restauraci a kanceláři

Hotely:

Prioritou každého hotelu je perfektní čistota, která přispívá k dobrému jménu hotelu a spokojenosti všech klientů. Veškeré služby, čistota a příjemný personál tvoří celkový dojem, na jehož základě se hosté do hotelu opět rádi vracejí. V hotelích provádíme čištění koberců, sedacích souprav, křesel, čalouněného obložení a matrací na pokojích.

Na hotelových pokojích se vystřídá velký počet hostů, proto je přímo nutností dbát na perfektní čistotu. Rájem pro roztoče jsou převážně matrace, přikrývky a polštáře, které jich obsahují velké množství. Bohužel, zevnitř matrace se roztoče běžným vysavačem nedostanou, proto je nezbytně nutné pravidelné čištění matrací profesionální extrakční technikou, nejlépe s použitím dezinfekčních prostředků. Moderní extrakční metoda vyčistí takřka cokoli, např. skvrny od jídla, tělních produktů a viditelných skvrn, ale co je stejně důležité, že extrakční čištění zbaví matraci okem neviditelných roztočů, alergenů, nebezpečných mikrobů a prachu.

Vzhledem k pohybu hostů a zachování úrovně a standartu doporučujeme provádět čištění koberců a matrací nejméně 3x ročně. I čistota matrace vypovídá o solidnosti a komfortu hotelu.

Restaurace:

Tak jako v hotelu, i zda platí základní pravidlo udržování čistoty. Vzhledem k velké návštěvnosti je nutné vyčistit koberce, židle a čalouněný nábytek, aby hosté měli pocit, že navštěvují restauraci čistou a na úrovni. V současné době si většina restaurací nechává své provozovny čistit 2x ročně.

Kanceláře:

Kanceláře jsou nadměrně zatěžovány a znečišťovány vším co si lidé sebou přinesou z ulice. Protože zde člověk tráví velkou část svého života, doporučujeme strojové čištění koberců a čalouněného nábytku nejméně 2x ročně.